Blog - Marta Bulba
Lost your password?
  • Strona główna
  • Poznajmy się
  • Pracujmy razem
    • Audyt marketingowy
    • Harmonogram komunikacji
    • Konsultacje marketingowe
  • Blog
  • Kontakt
  • site logo
włącz myślenie o marce

Włącz myślenie o marce – inaczej twój biznes zabije brak planu

Marta Bulba

Dystynktywne zasoby marki – jak wizualnie i werbalnie powinny odróżniać się marki?

Marta Bulba

Ile tracisz, nie mając strategii?

Marta Bulba

6 najważniejszych lekcji z 2017 roku – podsumowanie przełomowego roku w mojej karierze

Marta Bulba

Repozycjonowanie. Kiedy zmienić wizerunek marki?

Marta Bulba
Wizerunek marki nie jest czymś stałym. Czasem nie do końca oddaje to, jaka marka jest naprawdę, przestaje być aktualny lub atrakcyjny i należy go zmienić...
0 komentarzy

Dlaczego strategia powinna być tworzona przez zewnętrznych konsultantów?

Marta Bulba
Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego firmy często płacą grube pieniądze za analizy i konsulting zewnętrznym doradcom, zamiast usiąść do problemu sa...
0 komentarzy

Jak sprzedawać coś, co jest darmowe? 14 lekcji marketingu na podstawie wody

Marta Bulba
Woda. Bezbarwny, bezwonny płyn, nie mający specjalnego smaku (pomijamy wody smakowe). To coś, co każdy z nas może sam sobie „wyprodukować” znacznie ni...
2 komentarze

Czym nie jest marketing?

Marta Bulba
Zmierzmy się dziś z błędnym postrzeganiem marketingu i zdefiniujmy go sobie na nowo. Marketing wielu osobom kojarzy się tylko z reklamą i sprzedażą, a ...
2 komentarze

Insight – prosta rzecz, na którą niełatwo jest wpaść

Marta Bulba
Na początku był insight. Błysk, iskra, eureka, żarówka zapalona nad głową. A później już wszystko stało się jasne. Zespół pracujący nad komunikac...
4 komentarze
kim chcesz zostać gdy dorośniesz

Kim chcesz zostać, gdy dorośniesz? Marka osobista w pigułce

Marta Bulba
Gdy jesteśmy dziećmi, potrafimy niemal natychmiast odpowiedzieć na pytanie „Kim chcesz zostać, gdy dorośniesz?”. Strażakiem, pielęgniarką, aktorką,...
0 komentarzy

Licencjonowany marketer, a nie licencjat z marketingu

Marta Bulba
Panuje przekonanie, że na marketingu każdy się zna i każdy może się nim zajmować. Branża ma bardzo niskie bariery wejścia, o ile w ogóle jakiekolwiek...
0 komentarzy
test wiedzy marketingowej z questus

Sprawdziłam, na jakim poziomie jest moja wiedza marketingowa. Teraz pora na ciebie

Marta Bulba
Jest taki moment w życiu zawodowym, w którym zaczynasz się zastanawiać, czy jesteś wystarczająco dobry. Czy to już moment na awans, zmianę pracy, aplik...
0 komentarzy
wywiady z klientami zadawaj pytania

Jak przeprowadzać wywiady z klientami? Ponad 20 praktycznych wskazówek

Marta Bulba
Najważniejsza rada, jaką dałabym każdemu biznesowi? Rozmawiaj z klientami. Rozmawiaj z klientami. Rozmawiaj z klientami. Nie ma nic ważniejszego niż prób...
0 komentarzy
obserwuj co inni mówią o marce, badaj wizerunek marki

Wizerunek marki – jak go badać i dlaczego warto to robić?

Marta Bulba
Często, gdy pytam o cel planowanej kampanii marketingowej, słyszę, że ma budować/poprawiać wizerunek marki. Bardzo się wtedy cieszę, bo to oznacza aż d...
5 komentarzy
  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 16
Zaczekaj! Chcesz być na bieżąco z tym jak budować własną markę?
Zapisz się na bezpłatny newsletter - zero SPAMU!
Klikając powyżej, wyrażasz chęć zapisu do newslettera, a co za tym idzie wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji o nowościach, promocjach, produktach i usługach Marty Górazdy. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Marta Górazda. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w polityce prywatności.