Blog - Strona 16 z 16 - Marta Bulba
Lost your password?
  • Strona główna
  • Poznajmy się
  • Pracujmy razem
    • Audyt marketingowy
    • Harmonogram komunikacji
    • Konsultacje marketingowe
  • Blog
  • Kontakt
  • site logo
włącz myślenie o marce

Włącz myślenie o marce – inaczej twój biznes zabije brak planu

Marta Bulba

Dystynktywne zasoby marki – jak wizualnie i werbalnie powinny odróżniać się marki?

Marta Bulba

Ile tracisz, nie mając strategii?

Marta Bulba

6 najważniejszych lekcji z 2017 roku – podsumowanie przełomowego roku w mojej karierze

Marta Bulba

Quo vadis, Kliencie? Tam, gdzie zechce merchandiser

Marta Bulba
Klient wchodzi do sklepu. Rozgląda się, chcąc złowić zwierzynę z gatunku promocja. Ale tak naprawdę to on jest zwierzyną przechadzającą się po ście...
1 komentarz

Jak sprzedawać coś, co jest darmowe? 14 lekcji marketingu na podstawie wody

Marta Bulba
Woda. Bezbarwny, bezwonny płyn, nie mający specjalnego smaku (pomijamy wody smakowe). To coś, co każdy z nas może sam sobie „wyprodukować” znacznie ni...
2 komentarze

Nie popełniaj błędu 80% przedsiębiorstw. Działaj zgodnie z Paradygmatem Delty

Marta Bulba
Na pierwszym roku studiów powiedziano nam, że tylko 20% firm prowadzi badania marketingowe. I żebyśmy nie popełniali tego błędu. (więcej…)...
1 komentarz

Czym nie jest marketing?

Marta Bulba
Zmierzmy się dziś z błędnym postrzeganiem marketingu i zdefiniujmy go sobie na nowo. Marketing wielu osobom kojarzy się tylko z reklamą i sprzedażą, a ...
2 komentarze
  • 1
  • …
  • 14
  • 15
  • 16
Zaczekaj! Chcesz być na bieżąco z tym jak budować własną markę?
Zapisz się na bezpłatny newsletter - zero SPAMU!
Klikając powyżej, wyrażasz chęć zapisu do newslettera, a co za tym idzie wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji o nowościach, promocjach, produktach i usługach Marty Górazdy. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Marta Górazda. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w polityce prywatności.