Blog - Strona 3 z 16 - Marta Bulba
Lost your password?
  • Strona główna
  • Poznajmy się
  • Pracujmy razem
    • Audyt marketingowy
    • Harmonogram komunikacji
    • Konsultacje marketingowe
  • Blog
  • Kontakt
  • site logo
włącz myślenie o marce

Włącz myślenie o marce – inaczej twój biznes zabije brak planu

Marta Bulba

Dystynktywne zasoby marki – jak wizualnie i werbalnie powinny odróżniać się marki?

Marta Bulba

Ile tracisz, nie mając strategii?

Marta Bulba

6 najważniejszych lekcji z 2017 roku – podsumowanie przełomowego roku w mojej karierze

Marta Bulba

Strategia marki osobistej, czyli jak zabrać się za personal branding

Marta Bulba
Spróbowałbyś zbudować dom bez fundamentów? Raczej nie. A wiele osób próbuje właśnie zrobić coś takiego, pracując nad swoją marką osobistą. Gdy...
4 komentarze

Wiedza daje przewagę. Jak zdobyć ją szybciej?

Marta Bulba
W ostatnich dwóch latach powstało ponad 90% informacji, jakie wytworzyła ludzkość. Wiedza, jaką studenci pozyskują na pierwszym roku studiów, staje się...
2 komentarze

Droga do zostania mistrzem marketingu (i każdej innej dziedziny)

Marta Bulba
Wszyscy dobrzy marketerzy są do siebie podobni, ale każdy kiepski jest kiepski na swój sposób. Na czym warto się skupić zwłaszcza na początku swojej kar...
3 komentarze

Czy znasz swoją prawdziwą konkurencję?

Marta Bulba
Konkurencję trzeba znać od podszewki. I pewnie znasz. Poświęcasz czas na dokładną analizę konkurentów. Znasz marki, produkty, a nawet prezesów i właś...
0 komentarzy
marka własna w5 lidl

Czy to koniec marek FMCG? Private labels przejmują rynek

Marta Bulba
Natknęłam się niedawno na tekst, który wieszczył koniec ery brandu. Według wypowiadających się w nim ekspertów, w niedługim czasie marki własne detal...
0 komentarzy

Jak zrobić analizę konkurencji? 9 wskazówek, by robić to dobrze

Marta Bulba
Po lekturze ostatniego tekstu wiesz już, dlaczego warto robić analizę konkurencji i z czego powinna się ona składać. Jeśli wciąż się wahasz i nie j...
0 komentarzy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 16
Zaczekaj! Chcesz być na bieżąco z tym jak budować własną markę?
Zapisz się na bezpłatny newsletter - zero SPAMU!
Klikając powyżej, wyrażasz chęć zapisu do newslettera, a co za tym idzie wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji o nowościach, promocjach, produktach i usługach Marty Górazdy. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Marta Górazda. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w polityce prywatności.