Blog - Strona 4 z 16 - Marta Bulba
Lost your password?
  • Strona główna
  • Poznajmy się
  • Pracujmy razem
    • Audyt marketingowy
    • Harmonogram komunikacji
    • Konsultacje marketingowe
  • Blog
  • Kontakt
  • site logo
włącz myślenie o marce

Włącz myślenie o marce – inaczej twój biznes zabije brak planu

Marta Bulba

Dystynktywne zasoby marki – jak wizualnie i werbalnie powinny odróżniać się marki?

Marta Bulba

Ile tracisz, nie mając strategii?

Marta Bulba

6 najważniejszych lekcji z 2017 roku – podsumowanie przełomowego roku w mojej karierze

Marta Bulba
analiza konkurencji jak to zrobić

Jak zrobić analizę konkurencji? Przepis na udany research

Marta Bulba
Chcesz zrobić analizę konkurencji i sprawdzić, co robią twoi rynkowi rywale, ale nie wiesz jak? W pierwszej części mojego krótkiego poradnika dotycząceg...
0 komentarzy

Dlaczego nie warto kopiować marketingu konkurencji?

Marta Bulba
Zróbmy copy-paste tego, czego dokonała już nasza konkurencja. Wygląda to na świetny pomysł, ale to tylko pozory. Niby zaoszczędzimy czas na rozważaniu,...
Jeden komentarz

Repozycjonowanie. Kiedy zmienić wizerunek marki?

Marta Bulba
Wizerunek marki nie jest czymś stałym. Czasem nie do końca oddaje to, jaka marka jest naprawdę, przestaje być aktualny lub atrakcyjny i należy go zmienić...
0 komentarzy

Rebranding to nie tylko zmiana logo

Marta Bulba
Świat marketingu zdaje się być podzielony na dwa obozy. Jedni uważają, że rebranding to tylko zmiana identyfikacji wizualnej, inni natomiast przekonują, ...
Jeden komentarz

Luksusu już się nie kupuje – luksus się przeżywa

Marta Bulba
Minimalizm, slow life, work-life balance. Dość modne ostatnio hasła. Konsumpcjonizm odbierany jest jako coraz bardziej negatywne zjawisko, co może wywoływa...
Jeden komentarz

Marka to najsilniejsze aktywo

Marta Bulba
Kilka lat temu Warren Buffett na spotkaniu z niemieckimi inwestorami zadał pytanie: jakie kryteria wpływają na decyzję, czy warto zainwestować w daną fir...
0 komentarzy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • …
  • 16
Zaczekaj! Chcesz być na bieżąco z tym jak budować własną markę?
Zapisz się na bezpłatny newsletter - zero SPAMU!
Klikając powyżej, wyrażasz chęć zapisu do newslettera, a co za tym idzie wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji o nowościach, promocjach, produktach i usługach Marty Górazdy. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Marta Górazda. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w polityce prywatności.