Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego firmy często płacą grube pieniądze za analizy i konsulting zewnętrznym doradcom, zamiast usiąść do problemu sa...
Czy jesteś w stanie wskazać na jednoznaczne różnice między wizerunkiem, tożsamością i reputacją? Nawet wieloletni praktycy marketingu miewają z tym pr...
Kiedy startujesz, drobne działania mogą mieć ogromne efekty. Influencer tweetujący o twoim produkcie lub prezentacja na konferencji przed grupą potencjalny...
Szacowanie wartości klienta nigdy nie jest łatwe. Rok temu napisałam tutaj, że najlojalniejsi klienci niekoniecznie muszą okazać się tymi najbardziej war...
Zaczekaj! Chcesz być na bieżąco z tym jak budować własną markę?
Zapisz się na bezpłatny newsletter - zero SPAMU!
Klikając powyżej, wyrażasz chęć zapisu do newslettera, a co za tym idzie wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji o nowościach, promocjach, produktach i usługach Marty Górazdy.
Administratorem Twoich danych osobowych będzie Marta Górazda. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w polityce prywatności.