Blog - Strona 5 z 16 - Marta Bulba
Lost your password?
  • Strona główna
  • Poznajmy się
  • Pracujmy razem
    • Audyt marketingowy
    • Harmonogram komunikacji
    • Konsultacje marketingowe
  • Blog
  • Kontakt
  • site logo
włącz myślenie o marce

Włącz myślenie o marce – inaczej twój biznes zabije brak planu

Marta Bulba

Dystynktywne zasoby marki – jak wizualnie i werbalnie powinny odróżniać się marki?

Marta Bulba

Ile tracisz, nie mając strategii?

Marta Bulba

6 najważniejszych lekcji z 2017 roku – podsumowanie przełomowego roku w mojej karierze

Marta Bulba

Dlaczego strategia powinna być tworzona przez zewnętrznych konsultantów?

Marta Bulba
Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego firmy często płacą grube pieniądze za analizy i konsulting zewnętrznym doradcom, zamiast usiąść do problemu sa...
0 komentarzy

Za co tak naprawdę płacisz, gdy coś kupujesz?

Marta Bulba
Za co płacisz, kupując iPhone'a za 4 tys. zł, perfumy Yves Saint Laurenta za 500 zł, czy Harleya Davidsona za 60 tys. zł? (więcej…)...
5 komentarzy

Jaka jest różnica między wizerunkiem, tożsamością a reputacją?

Marta Bulba
Czy jesteś w stanie wskazać na jednoznaczne różnice między wizerunkiem, tożsamością i reputacją? Nawet wieloletni praktycy marketingu miewają z tym pr...
6 komentarzy

Działania marketingowe nie są skalowalne

Marta Bulba
Kiedy startujesz, drobne działania mogą mieć ogromne efekty. Influencer tweetujący o twoim produkcie lub prezentacja na konferencji przed grupą potencjalny...
0 komentarzy

Jak wycisnąć z klienta więcej pieniędzy?

Marta Bulba
Szacowanie wartości klienta nigdy nie jest łatwe. Rok temu napisałam tutaj, że najlojalniejsi klienci niekoniecznie muszą okazać się tymi najbardziej war...
Jeden komentarz

Pierwsza rzecz, którą robisz, gdy zostajesz brand managerem

Marta Bulba
Zostałeś brand managerem? Świetnie! A teraz słuchaj. Mam dla ciebie jedną ważną, ale to bardzo ważną rzecz. Od czego zacząć? Liczby jakie są, ...
2 komentarze
  • 1
  • …
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • …
  • 16
Zaczekaj! Chcesz być na bieżąco z tym jak budować własną markę?
Zapisz się na bezpłatny newsletter - zero SPAMU!
Klikając powyżej, wyrażasz chęć zapisu do newslettera, a co za tym idzie wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji o nowościach, promocjach, produktach i usługach Marty Górazdy. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Marta Górazda. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w polityce prywatności.