Harmonogram komunikacji
Twoje pomysły mają problem, by ujrzeć światło dzienne? Nie wiesz jak zaplanować swoje działania marketingowe? Twoja komunikacja nie realizuje celów, jakie chcesz osiągnąć? Być może masz problem z odpowiednim planowaniem komunikacji twojej marki, rozłożeniem treści w czasie i znalezieniem czasu na najważniejsze – realizację planu.
Stwórzmy wspólnie harmonogram komunikacji dla twojej marki na 30 lub 90 dni. Nauczysz się w ten sposób zarządzać działaniami marketingowymi i organizować je wokół cykli tematycznych oraz podporządkowywać je celom i promocji wybranych produktów.

Harmonogram komunikacji to twój plan komunikacji marketingowej, który zawiera szczegóły takie, jak kiedy, co i gdzie postować, jakich treści i obrazów użyć. To przełożenie założeń i celów twojej marki na codzienne działania. Dzięki temu nie będziesz każdego dnia zastanawiać się “co dziś opublikować?”, a cały proces tworzenia treści będzie przebiegał sprawniej.

Michalina Futkowska
Marta opracowała dla mnie strategię poprzedzoną audytem oraz solidną analizą klientów i konkurencji. Podejście do tematu, rozkład na czynniki pierwsze i wyciągnięte wnioski były dla mnie pozytywnym zaskoczeniem. W wyniku naszej współpracy powstał dokument, do którego zaglądam
codziennie, który zawsze noszę ze sobą.
Wersja papierowa strategii pozwala mi na zapisywanie notatek i nanoszenie kolejnych pomysłów zainspirowanych tymi, które zaproponowała Marta. Podczas opracowywania strategii Marta przeprowadziła dla mnie warsztat strategiczny, dzięki czemu dokładnie wiem, co
i dlaczego znajduje się w strategii. Dzięki temu czuję
i wiem, jak wdrożyć zapisane pomysły w życie i w jakim kierunku podążać dalej. Moja marka jest teraz spójna, stoi mocno na nogach, dzięki czemu łatwiej się rozwijać.
Jak przebiega praca nad harmonogramem?
- Na początku zdzwaniamy się na 15 min rozmowę telefoniczną, żebym poznała, jak do tej pory planowane były działania marketingowe w twoim biznesie i zadała niezbędne pytania. Jeśli tworzyłeś już harmonogramy – koniecznie je prześlij.
- Mailowo wspólnie wybieramy kanały, cykle komunikacji i promowane produkty, które będą podstawą do stworzenia harmonogramu. Jako zadanie domowe otrzymasz do stworzenia roboczą wersję harmonogramu.
- Na konsultacji (1-1,5h) omawiamy twój roboczy harmonogram – udzielam ci wskazówek, co należy w nim poprawić. Harmonogramy tworzymy w dokumentach współdzielonych (Google Drive), gdzie zostawiam ci także komentarze do poszczególnych postów.
- Po naszej rozmowie poprawiasz harmonogram i przesyłasz do mnie do sprawdzenia.
- Kolejny krok zostaje po twojej stronie: to realizacja stworzonego planu.
- Harmonogramy na kolejne miesiące możesz już tworzyć sam!