Poznajmy się

TWÓJ BRAND COACH - Pomogę Ci zbudować silną markę, która przyciąga klientów

Cześć! Nazywam się Marta Bulba. Jestem strateżką marketingową i Brand Coachem. Pracuję z ekspertkami, właścicielkami biznesów i twórczymi kobietami, pomagając im budować silne, wyróżniające się i autentyczne marki, które przyciągają klientów, 
a w konsekwencji dają pieniądze i satysfakcję z tego, co się robi.

Współpraca ze mną oznacza, że wyjdziesz z chaosu, poukładasz działania marketingowe i ruszysz do przodu z jasnym planem. Wspieram kobiety w odważnym eksponowaniu swojej marki – biznesowej 
i osobistej. 

Jestem „trenerem personalnym” Twojej marki. Pomagam Ci osiągać cele biznesowe szybciej i nie marnować czasu na zbędne działania marketingowe.

Pracuj ze mną 1:1

Stwórz pod okiem mentorki silną, wyróżniającą się i autentyczną strategię, która pozwoli Ci na pracę w zgodzie ze sobą, przejęcie kontroli nad swoim biznesem i przyciąganie odpowiednich klientów.

Krok po kroku pomogę Ci ogarnąć i zaplanować działania, które pozwolą Ci iść do przodu.

Zacznij działać strategicznie i osiągaj swoje cele szybciej.

OBSZARY, NAD KTÓRYMI MOŻEMY PRACOWAĆ RAZEM

Dlaczego ja?

8 lat doświadczenia

Od 2014 zajmuję się strategią marketingową. W tym czasie współpracowałam z wieloma firmami doradczymi i agencjami marketingowymi jako zewnętrzny ekspert.

Pracowałam nad około 40 projektami strategii marketingowych, za które klienci płacili kilkadziesiąt, a nawet sto tysięcy zł.

SPECJALIZACJA W MARKACH OSOBISTYCH I LIFESTYLE'OWYCH

Pracowałam dla klientów z różnych (i czasem trudnych) branż, jednak najlepiej pracuje mi się z markami osobistymi i markami lifestyle (uroda, moda, dom, rodzina, hobby).

Stworzyłam od zera i zarządzałam jako brand manager dwoma markami kosmetycznymi, które szybko pokochały klientki – Yumi
i MadeInLab.

DOŚWIADCZENIE W DZIELENIU SIĘ WIEDZĄ

Do tej pory poświęciłam setki godzin na konsultacje marketingowe i sesje strategiczne z klientkami.

Przez klika semestrów uczyłam Strategii Marki i Marki Osobistej na Uniwersytecie Wrocławskim.

Gdybym nie musiała zarabiać pieniędzy, zajmowałabym się uczeniem – siebie i innych.

wartości, którymi się kieruję

ZROZUMIENIE

Nieustannie łączę kropki, szukam prawdy, rzeczywistych źródeł problemów i zadaję pytanie "Dlaczego?". Staram się jak najlepiej zrozumieć sytuację klientki - jej markę, branżę, w której działa i wyzwania, przed którymi stoi.

WIEDZA

Ekscytuje mnie zdobywanie nowej wiedzy. Ciągle się czegoś uczę - inwestuję w to sporo czasu i pieniędzy. Dzielenie się tą wiedzą z innymi daje mi radość.

ROZWÓJ

Moim celem jest pomoc w rozwoju marek klientek. Wspieram je w tym, by szły odważnie do przodu, prosto do realizacji swoich celów.

TWÓRCZOŚĆ

Uwielbiam ten moment, gdy pracujemy nad wyrażeniem marki w jej komunikacji. To dla mnie czas twórczej zabawy. Przypominam klientkom, by w trakcie pracy nad swoim marketingiem nie zapomnieć o tym, by dobrze się bawić!

ZAANGAŻOWANIE

Radość, pasja i entuzjazm - to moje postawy w trakcie pracy z klientkami. Pilnuję, motywuję i kibicuję. Dbam o to, by klientki realizowały ustalone zadania.

Moja historia

Mam ponad 8 lat doświadczenia jako strateżka marketingowa. Współpracowałam z firmami doradczymi i agencjami marketingowymi jako ekspertka od strategii, stworzyłam od zera dwie marki kosmetyczne, które później rozwijałam w roli brand managera, byłam wykładowczynią i prelegentką na spotkaniach i konferencjach, moje teksty były publikowane w branżowych mediach. Samodzielnie prowadziłam około 40 projektów strategii marketingowych, za które klienci płacili kilkadziesiąt, a nawet sto tysięcy zł. Spisywałam i udoskonalałam strategie “istniejące w głowach”, opracowywałam szczegółowe wytyczne dla marek, a także wymyślałam koncepty na nowe marki i tworzyłam dla nich strategie od A do Z. Pracowałam z klientami z różnorodnych (i często bardzo trudnych) branż.

“Ale ty masz fajną pracę” – czasami słyszałam. Jednak byłam tego coraz mniej pewna.

Pracowałam po 12h dziennie, cisnęłam projekt za projektem i czułam, że dłużej tak nie mogę. Miałam wrażenie, że klienci nie dostają tego, co powinni. Że otrzymują dokumentację, a nie transformację. Klienci mało angażowali się w powstawanie strategii dla ich marek, a przez to też w mniejszym stopniu wdrażali je w życie. Zauważyłam, że jeśli klient jest zaangażowany w proces pracy nad strategią, jest ona bardziej autentyczna i przynosi mu lepsze efekty, a największą radość przynosiła mi praca w seriach konsultacji z małymi przedsiębiorcami, gdzie byłam ich towarzyszem w zmianach i pomagałam im wyjść z marketingowego chaosu czy niewiedzy. Nawet mój mąż mówił, że lubi słuchać, gdy prowadzę konsultacje z przedsiębiorczyniami, a nie lubi mnie wtedy, gdy dłubię kolejny projekt strategiczny i wkurzam się, że pracuję dla klientów, którzy wcale mnie nie kręcą, ale za to płacą dobre pieniądze.

Wdech. Wydech. Moje powołanie było gdzieś indziej i musiałam jak najszybciej zacząć je realizować.

Zaczęłam lepiej poznawać siebie (pomogło mi w tym też macierzyństwo) i układać swoje puzzle, kawałek po kawałku. Dojrzałam, nabrałam odwagi i posłuchałam wewnętrznego głosu, który podpowiadał mi, by współtworzyć z klientami ich strategie, a nie tworzyć wszystko za nich. By pracować 1:1 z kobietami, pomagać rozwijać ich marki, dzielić się wiedzą, którą zdobyłam z tymi, którzy naprawdę wdrożą ją w życie. Nie marnować już dłużej moich talentów, nie wykorzystując ich w pełni. Uciszyłam wewnętrznego krytyka, który mówił mi, że jeszcze nie jestem gotowa.  Zrobiłam przecież już dużo! A klientki, które przychodziły do mnie na konsultacje, zawsze podsumowywały je słowami w stylu “wow, to było samo mięso, tego właśnie potrzebowałam”.

Jeśli jesteś ekspertką, przedsiębiorczynią rozwijającą własną markę, zapraszam cię do wspólnej pracy. Pomogę Ci zbudować silną i autentyczną markę, która będzie przyciągać klientów, a w konsekwencji dawać pieniądze i satysfakcję.