Wizerunek marki nie jest czymś stałym. Czasem nie do końca oddaje to, jaka marka jest naprawdę, przestaje być aktualny lub atrakcyjny i należy go zmienić...
Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego firmy często płacą grube pieniądze za analizy i konsulting zewnętrznym doradcom, zamiast usiąść do problemu sa...
Woda. Bezbarwny, bezwonny płyn, nie mający specjalnego smaku (pomijamy wody smakowe). To coś, co każdy z nas może sam sobie „wyprodukować” znacznie ni...
Zmierzmy się dziś z błędnym postrzeganiem marketingu i zdefiniujmy go sobie na nowo. Marketing wielu osobom kojarzy się tylko z reklamą i sprzedażą, a ...
Panuje przekonanie, że na marketingu każdy się zna i każdy może się nim zajmować. Branża ma bardzo niskie bariery wejścia, o ile w ogóle jakiekolwiek...
Jest taki moment w życiu zawodowym, w którym zaczynasz się zastanawiać, czy jesteś wystarczająco dobry. Czy to już moment na awans, zmianę pracy, aplik...
Najważniejsza rada, jaką dałabym każdemu biznesowi? Rozmawiaj z klientami. Rozmawiaj z klientami. Rozmawiaj z klientami. Nie ma nic ważniejszego niż prób...
Często, gdy pytam o cel planowanej kampanii marketingowej, słyszę, że ma budować/poprawiać wizerunek marki. Bardzo się wtedy cieszę, bo to oznacza aż d...
Zaczekaj! Chcesz być na bieżąco z tym jak budować własną markę?
Zapisz się na bezpłatny newsletter - zero SPAMU!
Klikając powyżej, wyrażasz chęć zapisu do newslettera, a co za tym idzie wyrażasz zgodę na otrzymanie informacji o nowościach, promocjach, produktach i usługach Marty Górazdy.
Administratorem Twoich danych osobowych będzie Marta Górazda. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w polityce prywatności.