Blog - Strona 16 z 16 - Marta Bulba
Lost your password?
  • Poznajmy się
  • Pracujmy razem
    • Audyt marketingowy
    • Harmonogram komunikacji
    • Konsultacje marketingowe
  • Blog
  • Kontakt
  • site logo
włącz myślenie o marce

Włącz myślenie o marce – inaczej twój biznes zabije brak planu

Marta Bulba

Dystynktywne zasoby marki – jak wizualnie i werbalnie powinny odróżniać się marki?

Marta Bulba

Ile tracisz, nie mając strategii?

Marta Bulba

6 najważniejszych lekcji z 2017 roku – podsumowanie przełomowego roku w mojej karierze

Marta Bulba

Quo vadis, Kliencie? Tam, gdzie zechce merchandiser

Marta Bulba
Klient wchodzi do sklepu. Rozgląda się, chcąc złowić zwierzynę z gatunku promocja. Ale tak naprawdę to on jest zwierzyną przechadzającą się po ście...
Jeden komentarz

Jak sprzedawać coś, co jest darmowe? 14 lekcji marketingu na podstawie wody

Marta Bulba
Woda. Bezbarwny, bezwonny płyn, nie mający specjalnego smaku (pomijamy wody smakowe). To coś, co każdy z nas może sam sobie „wyprodukować” znacznie ni...
2 komentarze

Nie popełniaj błędu 80% przedsiębiorstw. Działaj zgodnie z Paradygmatem Delty

Marta Bulba
Na pierwszym roku studiów powiedziano nam, że tylko 20% firm prowadzi badania marketingowe. I żebyśmy nie popełniali tego błędu. (więcej…)...
Jeden komentarz

Czym nie jest marketing?

Marta Bulba
Zmierzmy się dziś z błędnym postrzeganiem marketingu i zdefiniujmy go sobie na nowo. Marketing wielu osobom kojarzy się tylko z reklamą i sprzedażą, a ...
2 komentarze
  • 1
  • …
  • 14
  • 15
  • 16