60 minut rozmowy online, napakowanej wskazówkami i odpowiedziami na Twoje pytania.
Nie musisz szukać odpowiedzi w internecie ani działać metodą prób i błędów, marnując czas i pieniądze. Wystarczy porozmawiać z odpowiednią osobą.
Wiesz, że w Twoim marketingu jest coś nie tak, ale nie wiesz co. A może dopiero startujesz i chcesz mądrze zaplanować swoje działania. Czujesz się przytłoczona morzem możliwości i brakiem wiedzy, co naprawdę zadziała w Twojej branży, a w co nie warto inwestować czasu i pieniędzy.
Chcesz przyciągać klientów i zarabiać więcej, ale nie wiesz, jak się za to zabrać. Stoisz w miejscu, bo nie chcesz działać metodą prób i błędów.
Nie musisz przekopywać całego internetu i marnować czasu na czytanie nieaktualnych książek o marketingu, oglądanie webinarów, pobieranie kolejnych i kolejnych darmowych pdf, których i tak nie czytasz.
Potrzebujesz pogadać z kimś, kto zna się na marketingu, odpowie na Twoje pytania i pomoże Ci stworzyć Twój własny plan działania – a przy tym wszystkim będzie do Ciebie mówić w zrozumiały sposób.
Konsultacje marketingowe to 60 minut rozmowy online, napakowanej wskazówkami i odpowiedziami na Twoje pytania.
Na naszą rozmowę przychodzę przygotowana – odpowiednie pytania zadam Ci przed spotkaniem. Wszystko po to, by maksymalnie wykorzystać czas, za który płacisz. Klienci mówią, że jestem panią “samo mięso”.
Gwarantuję Ci, że po naszym spotkaniu będziesz mieć nie tylko pełno pomysłów, ale także wiedzę, jak je wdrożyć. Skupimy się na takich rozwiązaniach, które pomogą Twojej marce rosnąć, przyciągać więcej klientów i zarabiać więcej.
Konsultacje przeprowadzam online przez Zoom lub Google Meet.
Co zyskasz dzięki konsultacjom marketingowym?
399 zł brutto
✓ 60 minutowa rozmowa online
✓ odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania
✓ przegląd Twoich dotychczasowych działań i rekomendacje zmian
Strategią marketignową zajmuję się od 8 lat. Pracowałam dla agencji marketingowych, firm doradczych, a także jako brand managerka. Stworzyłam od zera, wprowadziłam na rynek i rozwinęłam dwie marki kosmetyczne, które szybko pokochały klientki. Doradzałam zarówno projektantom mody, jak i zakładom pogrzebowym.
Poświęciłam setki godzin na konsultacje marketingowe i sesje strategiczne z przedsiębiorczyniami takimi, jak Ty. Nie prowadzę agencji marketingowej, dlatego nie będę proponować Ci rozwiązań, które chcę Ci dosprzedać.
1. Zgłoszenie mailowe
Zgłaszasz się mailowo lub opłacasz konsultację przez sklep / opłacasz wystawioną fakturę VAT 23%. W zgłoszeniu możesz nakreślić, o czym chcesz porozmawiać.
2. USTAL termin
Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, wysyłam do Ciebie wiadomość z propozycją terminy. Konsultacje marketingowe odbywają się we wtorki, środy i czwartki, w godzinach 10-16.
3. Odpowiedz na kilka pytań
Dostaniesz ode mnie kilka pytań, żeby uszczegółowić zakres naszej rozmowy. Możesz również przesłać swoje zapytania.
4. zaproszenie na konsultację
Otrzymasz ode mnie link do rozmowy i zaproszenie do kalendarza Google.
5. Dzień konsultacji
W terminie konsultacji jestem do Twojej dyspozycji. Przez 60 minut przedstawię Ci rekomendacje, zadania do wykonania oraz odpowiem na wszystkie pytania.
6. po konsultacji
Jeśli chcesz, nagram naszą rozmowę i prześlę Ci dostęp do pliku na Dysku Google po rozmowie.
FAQ
Konsultacje odbywają się online we wcześniej umówionym terminie. Link do spotkania i zaproszenie do Twojego kalendarza Google dostaniesz odpowiednio wcześniej.
Oczywiście! Wystawiam faktury z 23% VAT. Zgłaszając się na konsultację, podaj mi numer NIP Twojej firmy. Opłacenie jej przed naszą konsultacją traktuję jako potwierdzenie terminu rozmowy.
Dostępne terminy zobaczysz w aplikacji do umawiania konsultacji, do której dostaniesz dostęp po zamówieniu rozmowy. Zazwyczaj dostępne są terminy w przeciągu tygodnia.
Wszystko zależy od sytuacji, w której znajduje się Twój biznes. Większość moich klientów albo decyduje się na jedną konsultację + spotkanie kontrolne po kilku miesiącach, albo na regularną, intensywną współpracę.
Tak naprawdę ciężko jest wycelować, by było to dokładnie 60 minut. Zwykle jest to +/- 10 minut. Kończymy, gdy mam pewność, że wyczerpaliśmy temat.
Konsultacje odbywają się przez Google Meet lub Zoom. W przypadku Google Meet, wystarczy, że wejdziesz pod podany link o umówionej porze. Z kolei do rozmowy przez Zoom możesz potrzebować zainstalować specjalną aplikację.