kONSULTACJE Marketingowe

60 minut rozmowy online, napakowanej wskazówkami i odpowiedziami na Twoje pytania.

Nie musisz szukać odpowiedzi w internecie ani działać metodą prób i błędów, marnując czas i pieniądze. Wystarczy porozmawiać z odpowiednią osobą.

Szybka, konkretna i ekspercka porada

Wiesz, że w Twoim marketingu jest coś nie tak, ale nie wiesz co. A może dopiero startujesz i chcesz mądrze zaplanować swoje działania. Czujesz się przytłoczona morzem możliwości i brakiem wiedzy, co naprawdę zadziała w Twojej branży, a w co nie warto inwestować czasu i pieniędzy.

Chcesz przyciągać klientów i zarabiać więcej, ale nie wiesz, jak się za to zabrać. Stoisz w miejscu, bo nie chcesz działać metodą prób i błędów. 

Czujesz, że to o Tobie? Mam dla Ciebie dobrą wiadomość.

Nie musisz przekopywać całego internetu i marnować czasu na czytanie nieaktualnych książek o marketingu, oglądanie webinarów, pobieranie kolejnych i kolejnych darmowych pdf, których i tak nie czytasz.

Potrzebujesz pogadać z kimś, kto zna się na marketingu, odpowie na Twoje pytania i pomoże Ci stworzyć Twój własny plan działania – a przy tym wszystkim będzie do Ciebie mówić w zrozumiały sposób.

Konsultacje marketingowe to 60 minut rozmowy online, napakowanej wskazówkami i odpowiedziami na Twoje pytania.

marketing internetowy marta bulba
strategia marketingowa marta bulba

Najszybszy sposób na rozwiązanie Twoich problemów marketingowych.

 

Na naszą rozmowę przychodzę przygotowana – odpowiednie pytania zadam Ci przed spotkaniem. Wszystko po to, by maksymalnie wykorzystać czas, za który płacisz. Klienci mówią, że jestem panią “samo mięso”.

Gwarantuję Ci, że po naszym spotkaniu będziesz mieć nie tylko pełno pomysłów, ale także wiedzę, jak je wdrożyć. Skupimy się na takich rozwiązaniach, które pomogą Twojej marce rosnąć, przyciągać więcej klientów i zarabiać więcej.

Konsultacje przeprowadzam online przez Zoom lub Google Meet.

  • analiza Twoich działań marketingowych w poszczególnych kanałach i rekomendacje zmian,
  • od czego zacząć działania marketingowe,
  • które działania marketingowe mogą przynieść Ci więcej klientów,
  • jak zbudować markę osobistą,
  • jak stworzyć i wprowadzić na rynek nową markę,
  • jak wzmocnić wizerunek marki i podnieść ceny,
  • jak wyróżnić swoją markę,
  • jak zaplanować i prowadzić działania w kanałach: własna strona www, social media (Instagram, Facebook, YouTube, LinkedIn), newsletter, blog, content marketing, cross marketing, występy gościnne i media relations,
  • jak stworzyć lejek marketingowy,
  • jak poznać lepiej swoich klientów,
  • jak stworzyć ofertę nie do odrzucenia,
  • jak ułatwić sobie planowanie treści dzięki harmonogramom, cyklom treści, dniom tematycznym
  • Kampanie reklamowe GoogleAds, FacebookAds,
  • Techniczne aspekty pozycjonowania strony internetowej,
  • Marketing na TikTok.

Co mówią klientki o współpracy

Co zyskasz dzięki konsultacjom marketingowym?

poukładany plan działań dopasowany do Twojej marki,

analizę dotychczasowych działań marketingowych Twojej marki i rekomendacje zmian,

pomysły na działania, które przyciągną więcej klientów i pozwolą zarabiać więcej,

wiedzę, co teraz działa w marketingu,

zaoszczędzisz czas i pieniądze zmarnowane na działanie metodą prób i błędów,

dostaniesz odpowiedzi na Twoje aktualne pytania.

Ile kosztuje
konsultacja marketingowa?

Zaoszczędź czas i pieniądze
zmarnowane na działanie metodą prób i błędów.

399 zł brutto 

✓ 60 minutowa rozmowa online

✓ odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania

✓ przegląd Twoich dotychczasowych działań i rekomendacje zmian

Kto odpowie na wszystkie Twoje
pytania marketingowe?

Marta Bulba - Strateżka marketingowa

Strategią marketignową zajmuję się od 8 lat. Pracowałam dla agencji marketingowych, firm doradczych, a także jako brand managerka. Stworzyłam od zera, wprowadziłam na rynek i rozwinęłam dwie marki kosmetyczne, które szybko pokochały klientki. Doradzałam zarówno projektantom mody, jak i zakładom pogrzebowym.

Poświęciłam setki godzin na konsultacje marketingowe i sesje strategiczne z przedsiębiorczyniami takimi, jak Ty. Nie prowadzę agencji marketingowej, dlatego nie będę proponować Ci rozwiązań, które chcę Ci dosprzedać.

Konsultcja marketingowa
krok po kroku

1. Zgłoszenie mailowe

Zgłaszasz się mailowo lub opłacasz konsultację przez sklep / opłacasz wystawioną fakturę VAT 23%. W zgłoszeniu możesz nakreślić, o czym chcesz porozmawiać.

2. USTAL termin

Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, wysyłam do Ciebie wiadomość z propozycją terminy. Konsultacje marketingowe odbywają się we wtorki, środy i czwartki, w godzinach 10-16.

3. Odpowiedz na kilka pytań

Dostaniesz ode mnie kilka pytań, żeby uszczegółowić zakres naszej rozmowy. Możesz również przesłać swoje zapytania.

4. zaproszenie na konsultację

Otrzymasz ode mnie link do rozmowy i zaproszenie do kalendarza Google.

5. Dzień konsultacji

W terminie konsultacji jestem do Twojej dyspozycji. Przez 60 minut przedstawię Ci rekomendacje, zadania do wykonania oraz odpowiem na wszystkie pytania.

6. po konsultacji

Jeśli chcesz, nagram naszą rozmowę i prześlę Ci dostęp do pliku na Dysku Google po rozmowie. 

FAQ

Konsultacje odbywają się online we wcześniej umówionym terminie. Link do spotkania i zaproszenie do Twojego kalendarza Google dostaniesz odpowiednio wcześniej.

Oczywiście! Wystawiam faktury z 23% VAT. Zgłaszając się na konsultację, podaj mi numer NIP Twojej firmy. Opłacenie jej przed naszą konsultacją traktuję jako potwierdzenie terminu rozmowy.

Dostępne terminy zobaczysz w aplikacji do umawiania konsultacji, do której dostaniesz dostęp po zamówieniu rozmowy. Zazwyczaj dostępne są terminy w przeciągu tygodnia.

Wszystko zależy od sytuacji, w której znajduje się Twój biznes. Większość moich klientów albo decyduje się na jedną konsultację + spotkanie kontrolne po kilku miesiącach, albo na regularną, intensywną współpracę.

Tak naprawdę ciężko jest wycelować, by było to dokładnie 60 minut. Zwykle jest to +/- 10 minut. Kończymy, gdy mam pewność, że wyczerpaliśmy temat.

Konsultacje odbywają się przez Google Meet  lub Zoom. W przypadku Google Meet, wystarczy, że wejdziesz pod podany link o umówionej porze. Z kolei do rozmowy przez Zoom możesz potrzebować zainstalować specjalną aplikację.