Nie pozwól, by odbiorcy pomijali Twoje karuzele…
Twórz karuzele na IG, które wciągają do samego końca i konwertują
Wiem, że twoim marzeniem nie jest siedzieć cały dzień w Canvie.
Twoim marzeniem jest komunikować się tak, by budować zaufanie, relacje, wyróżniać się, zmieniać perspektywę, rozbijać obiekcje i aktywować do działania… właśnie dlatego mogłabyś nauczyć się tworzyć lepsze karuzele.
Dlaczego? Bo to słowami wwiercasz się komuś w głowę, a słowa działają najmocniej, jeśli można się na nich SKUPIĆ.
Czyli nie przeszkadza wideo i muzyka w tle.
(Nie wiem jak Ty, ale ja nie umiem czytać książki i oglądać TV równocześnie?!)
Może już robisz karuzele, ale nie działają tak dobrze jak rolki i zastanawiasz się, czy jest sens je robić?
Widzisz… nie wystarczy wziąć pierwszy z brzegu szablon z Canvy i wrzucić tam edukacyjną treść. Żeby karuzela wciągała, budowała Twoją markę i ogrzewała odbiorców, nie może być nudna.
Być może robiłaś już kiedyś karuzele, ale porzuciłaś ten format?
A może tworzenie pierwszej karuzeli dopiero przed Tobą?
Chciałabyś tworzyć karuzele na Instagramie, które wciągają do samego końca, tylko… brakuje Ci na to sprawdzonego sposobu?
PRAWDA JEST TAKA, ŻE…
Karuzele mogą być dla Ciebie korzystnym formatem treści, jeśli będą wciągać do końca.
Bo skoro IG premiuje treści, którym odbiorcy poświęcają dużo czasu i się w nie angażują…
to potrzebujesz nauczyć się przyciągać uwagę i trzymać ją do samego końca.
Może to wcale nie jest tak, że “Twoi odbiorcy lubią tylko rolki”, tylko po prostu Ty jeszcze nie znalazłaś sposobu na robienie wciągających karuzel?
To, że do tej pory robiłaś karuzele według szablonu, który sobie wymyśliłaś nie oznacza, że nie możesz poprawić go tak, by działał lepiej…
Jeśli spojrzysz na moje konto na Instagramie, zobaczysz mnóstwo karuzel. Prawdopodobnie to dzięki karuzelom mnie poznałaś i mi zaufałaś.
Wyprodukowałam 100 karuzel i wyspecjalizowałam się w tym formacie, popełniając po drodze mnóstwo błędów.
Jestem w stanie spojrzeć na Twoje karuzele i od razu wyłapać jedną, dwie a może pięć rzeczy, które mogłabyś poprawić i sprawić, żeby ludzie oglądali Twoje karuzele do końca.
Moje karuzele mają zasięgi podobne do rolek, a przede wszystkim… konwertują, to znaczy, że zamieniają nieznajomych w klientów, nawet bez robienia lejków sprzedażowych i odsyłania ludzi na webinary czy sekwencje mailowe.
Wszystko dzięki temu, w jaki sposób je piszę, ale także dlatego, jak one wyglądają.
Jeśli Ty też chcesz robić TAKIE karuzele, zapraszam Cię do programu na żywo:
Twórz karuzele, które wciągają do samego końca i konwertują
To jest program dla Ciebie zarówno, jeśli tworzysz już karuzele lub dopiero się do tego przymierzasz i chcesz poznać strategię wciągających karuzel
Czego dokładnie dowiesz się w trakcie tego programu?
Czym tak naprawdę jest karuzela? W jaki sposób o niej myśleć? Skąd czerpać inspiracje?
Anatomia karuzeli – jakie sekcje zawiera? Co powinno znaleźć się na okładce, w środku i na końcu karuzeli?
Niezbędniki wizualne do tworzenia karuzel – co warto przygotować zanim zrobisz karuzelę?
Czy na okładce może znajdować się sam tekst?
Jaki rodzaj typografii najbardziej lubi mózg?
Korzystać z szablonów czy nie? Jak robić karuzele bez szablonów?
Jak formatować tekst, żeby chciało się go czytać?
Czym ozdabiać karuzele? (zdjęcia, grafiki, kolory)
Jak zadbać o to, żeby Twoje karuzele były spójne, ale nie nudne?
Czym zaskakiwać odbiorcę w trakcie przewijania karuzeli?
Jakie są ostatnie trendy w karuzelach, które pozwalają tworzyć je szybciej?
Co ustawiam w Canvie, gdy chcę zrobić karuzelę?
Błędy, których możesz uniknąć
Wszystko to na bazie wielu przykładów wizualnych i pokazując różne ustawienia w Canvie
Pokażę Ci krok po kroku, jak robię karuzelę w Canvie
Odpowiem na pytania dotyczące wizualnej strony karuzel
Jak pisać do prawej i lewej strony mózgu?
Jak wciągać w karuzelę?
Jaki jest sposób pisania nagłówków, który sprawia, że ludzie czytają dalej?
Jak dużo tekstu zmieści karuzela? Jakie jest minimum?
W jaki sposób pisać karuzelę? (zdziwisz się i odkryjesz, że nie ma czegoś takiego jak “nie umiem pisać”)
Jak podzielić tekst na sekcje?
Jakie schematy tekstu możesz wykorzystać w karuzeli?
Poznasz drobny zabieg, który wymusza na odbiorcy przewijanie karuzeli
Co dodać do karuzeli, żeby wzmocnić zaufanie do Ciebie?
W jaki sposób komunikować ofertę w karuzeli?
Czy trzeba robić opis pod karuzelą? Co w nim zawrzeć, żeby się nie powtarzać?
W jaki sposób publikować karuzelę na Instagramie? Na co zwrócić uwagę, żeby wyglądała tak, jak chcesz?
Gdzie jeszcze wykorzystać tekst, który napiszesz do karuzeli?
Poprawię na żywo tekst jednej karuzeli
Odpowiem na pytania dotyczące tekstowej strony karuzel
Feedback do karuzel uczestniczek programu – wyślij link do swojej karuzeli (opublikowanej na IG lub wersji roboczej w Canvie) i otrzymaj indywidualne wskazówki,
Pogłębisz swoją wiedzę o karuzelach, słuchając, jakie wskazówki dostają inni,
Będziesz mogła zadać pytania o karuzele w trakcie Q&A – dodatkowa szansa dla osób, które nie oglądały szkolenia na żywo
To jest program dla Ciebie, jeśli:
Odblokuj dostęp na 3 miesiące do GENERATORA GOTÓWKI już dziś (oficjalny start 15.04)
WARTOŚĆ PROGRAMU+BONUSY: 1 904zł LUB 3X635ZŁ
AKTUALNA CENA PROGRAMU+BONUSY: 1497zł LUB 3X499ZŁ
Decydując się na płatność w 3 częściach, zobowiązujesz się do uregulowania całości. To nie jest subskrypcja, z której możesz zrezygnować w każdej chwili.
Cena regularna: 457zł
Aktualna cena: 388zł
PRZEDSPRZEDAŻ!
👉 2 szkolenia na żywo (28.05, 29.05): Wizualne Wzmocnienie Karuzeli, Wciągające Teksty Karuzeli,
👉 Sesja feedbacku do karuzel uczestniczek i dodatkowe Q&A na żywo (11.06),
👉 dostęp do nagrań szkoleń i feedbacku+Q&A na rok na platformie WebToLearn
REZERWUJĘ MIEJSCE I ZGARNIAM DOSTĘP – PŁACĘ CAŁOŚĆ Z GÓRY
1497zł zamiast 1 904zł
BONUS przez najbliższe 48h: dostęp do programu Królowa Karuzel (na żywo w maju)
REZERWUJĘ MIEJSCE I ZGARNIAM DOSTĘP – PŁACĘ PIERWSZĄ CZĘŚĆ
3X499ZŁ zamiast 3X635ZŁ
BONUS przez najbliższe 48h: dostęp do programu Królowa Karuzel (na żywo w maju)
Może znasz mnie z internetu jako ekspertkę od marketingu i wiesz, że potrafię tworzyć treści.
To nie jest talent czy przypadek. To jest umiejętność, której mogę Cię nauczyć.
Wyprodukowałam 100 karuzel na Instagramie i popełniłam po drodze masę błędów. Opowiem Ci o nich, żebyś Ty mogła ich uniknąć.
Nie jestem profesjonalnym grafikiem. Wszystkie karuzele robię własnoręcznie w Canvie, a zajmuje mi to 30-60min (tekst+ułożenie tego graficznie). Na początku zajmowało mi to nawet kilka godzin…
Kiedyś zapłaciłam za kilka szablonów karuzel po to, by…. z czasem zmodyfikować to wszystko i dopasować wygląd moich karuzel nie tylko do tego, żeby wyglądały ładnie i spójnie, ale żeby także przyciągały uwagę, utrzymywały ją i prowadziły do oferty.
Marketingiem na poziomie strategicznym zajmuję się od 2014 roku. Doradzałam ponad 100 firmom w ich wizerunku, byłam także brand managerką 3 marek kosmetycznych, które podbiły serca klientek (w sklepach i na Instagramie). Ramię w ramię z grafikiem przygotowałam dla nich niezliczoną ilość materiałów graficznych. W tym oczywiście karuzele!
W tym roku moje karuzele stały się INNE. I pewnie czytasz to dlatego, że lubisz moje karuzele. Chciałabym, żebyś Ty także tworzyła karuzele wciągające do samego końca!
To klientki mówią o moich szkoleniach…
Może się zastanawiasz…
Na rok, na platformie kursowej.
28 i 29.05 oraz 11.06
Nie, możesz obejrzeć nagrania w dowolnym, dogodnym momencie.
Oczywiście! Wystawiam faktury z 23% VAT. Cena widoczna na stronie to cena całkowita (brutto). Wszystko sobie wrzucisz w koszty :)
Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, napisz do mnie na IG lub wyślij maila: czesc@martabulba.pl
P.S. Aktualna cena to PRZEDSPRZEDAŻ. Jeśli dołączysz teraz, będziesz mogła wziąć udział w sesji feedbacku i Q&A i otrzymać indywidualne wskazówki do Twoich treści.
👑🎠