Nie pozwól, by odbiorcy pomijali Twoje karuzele…

Twórz karuzele na IG, które wciągają do samego końca i konwertują

Wiem, że twoim marzeniem nie jest siedzieć cały dzień w Canvie.

Twoim marzeniem jest komunikować się tak, by budować zaufanie, relacje, wyróżniać się, zmieniać perspektywę, rozbijać obiekcje i aktywować do działania… właśnie dlatego mogłabyś nauczyć się tworzyć lepsze karuzele.

Dlaczego? Bo to słowami wwiercasz się komuś w głowę, a słowa działają najmocniej, jeśli można się na nich SKUPIĆ.

Czyli nie przeszkadza wideo i muzyka w tle.
(Nie wiem jak Ty, ale ja nie umiem czytać książki i oglądać TV równocześnie?!)

Może już robisz karuzele, ale nie działają tak dobrze jak rolki i zastanawiasz się, czy jest sens je robić?

Widzisz… nie wystarczy wziąć pierwszy z brzegu szablon z Canvy i wrzucić tam edukacyjną treść. Żeby karuzela wciągała, budowała Twoją markę i ogrzewała odbiorców, nie może być nudna.

Być może robiłaś już kiedyś karuzele, ale porzuciłaś ten format?
A może tworzenie pierwszej karuzeli dopiero przed Tobą?

Chciałabyś tworzyć karuzele na Instagramie, które wciągają do samego końca, tylko… brakuje Ci na to sprawdzonego sposobu?

PRAWDA JEST TAKA, ŻE…

Karuzele mogą być dla Ciebie korzystnym formatem treści, jeśli będą wciągać do końca.

Bo skoro IG premiuje treści, którym odbiorcy poświęcają dużo czasu i się w nie angażują… 

to potrzebujesz nauczyć się przyciągać uwagę i trzymać ją do samego końca.

Może to wcale nie jest tak, że “Twoi odbiorcy lubią tylko rolki”, tylko po prostu Ty jeszcze nie znalazłaś sposobu na robienie wciągających karuzel?

To, że do tej pory robiłaś karuzele według szablonu, który sobie wymyśliłaś nie oznacza, że nie możesz poprawić go tak, by działał lepiej…

Jeśli spojrzysz na moje konto na Instagramie, zobaczysz mnóstwo karuzel. Prawdopodobnie to dzięki karuzelom mnie poznałaś i mi zaufałaś.

Wyprodukowałam 100 karuzel i wyspecjalizowałam się w tym formacie, popełniając po drodze mnóstwo błędów. 

Jestem w stanie spojrzeć na Twoje karuzele i od razu wyłapać jedną, dwie a może pięć rzeczy, które mogłabyś poprawić i sprawić, żeby ludzie oglądali Twoje karuzele do końca.

Moje karuzele mają zasięgi podobne do rolek, a przede wszystkim… konwertują, to znaczy, że zamieniają nieznajomych w klientów, nawet bez robienia lejków sprzedażowych i odsyłania ludzi na webinary czy sekwencje mailowe.
Wszystko dzięki temu, w jaki sposób je piszę, ale także dlatego, jak one wyglądają.

Jeśli Ty też chcesz robić TAKIE karuzele, zapraszam Cię do programu na żywo:

Twórz karuzele, które wciągają do samego końca i konwertują

To jest program dla Ciebie zarówno, jeśli tworzysz już karuzele lub dopiero się do tego przymierzasz i chcesz poznać strategię wciągających karuzel

👇👇👇

Czego dokładnie dowiesz się w trakcie tego programu?

Wizualne Wzmocnienie Karuzeli

Czym tak naprawdę jest karuzela? W jaki sposób o niej myśleć? Skąd czerpać inspiracje?

Anatomia karuzeli – jakie sekcje zawiera? Co powinno znaleźć się na okładce, w środku i na końcu karuzeli?

Niezbędniki wizualne do tworzenia karuzel – co warto przygotować zanim zrobisz karuzelę?

Czy na okładce może znajdować się sam tekst?

Jaki rodzaj typografii najbardziej lubi mózg?

Korzystać z szablonów czy nie? Jak robić karuzele bez szablonów?

Jak formatować tekst, żeby chciało się go czytać?

Czym ozdabiać karuzele? (zdjęcia, grafiki, kolory)

Jak zadbać o to, żeby Twoje karuzele były spójne, ale nie nudne?

Czym zaskakiwać odbiorcę w trakcie przewijania karuzeli?

Jakie są ostatnie trendy w karuzelach, które pozwalają tworzyć je szybciej?

Co ustawiam w Canvie, gdy chcę zrobić karuzelę?

Błędy, których możesz uniknąć

Wszystko to na bazie wielu przykładów wizualnych i pokazując różne ustawienia w Canvie

Pokażę Ci krok po kroku, jak robię karuzelę w Canvie

Odpowiem na pytania dotyczące wizualnej strony karuzel

Wciągające Teksty Karuzeli

Jak pisać do prawej i lewej strony mózgu?

Jak wciągać w karuzelę?

Jaki jest sposób pisania nagłówków, który sprawia, że ludzie czytają dalej?

Jak dużo tekstu zmieści karuzela? Jakie jest minimum?

W jaki sposób pisać karuzelę? (zdziwisz się i odkryjesz, że nie ma czegoś takiego jak “nie umiem pisać”)

Jak podzielić tekst na sekcje?

Jakie schematy tekstu możesz wykorzystać w karuzeli?

Poznasz drobny zabieg, który wymusza na odbiorcy przewijanie karuzeli

Co dodać do karuzeli, żeby wzmocnić zaufanie do Ciebie?

W jaki sposób komunikować ofertę w karuzeli?

Czy trzeba robić opis pod karuzelą? Co w nim zawrzeć, żeby się nie powtarzać?

W jaki sposób publikować karuzelę na Instagramie? Na co zwrócić uwagę, żeby wyglądała tak, jak chcesz?

Gdzie jeszcze wykorzystać tekst, który napiszesz do karuzeli?

Poprawię na żywo tekst jednej karuzeli

Odpowiem na pytania dotyczące tekstowej strony karuzel

Feedback+Q&A

Feedback do karuzel uczestniczek programu – wyślij link do swojej karuzeli (opublikowanej na IG lub wersji roboczej w Canvie) i otrzymaj indywidualne wskazówki,

Pogłębisz swoją wiedzę o karuzelach, słuchając, jakie wskazówki dostają inni,

Będziesz mogła zadać pytania o karuzele w trakcie Q&A – dodatkowa szansa dla osób, które nie oglądały szkolenia na żywo

To jest program dla Ciebie, jeśli:

  • robisz już karuzele na Instagramie i czujesz, że czegoś im brakuje, 
  • Twoje karuzele mają zasięgi słabsze niż rolki i mniej reakcji,
  • chcesz tworzyć więcej karuzel, bo nie masz sprzętu, warunków lub ochoty nagrywać wideo,
  • nie robisz jeszcze karuzel, chciałabyś zacząć, ale nie wiesz jak robić to dobrze,
  • chcesz robić dłuższe treści, które budują zaufanie i eksponują ekspertyzę,
  • chcesz oszczędzać swój czas na tworzeniu treści i wykorzystywać to, co zrobisz w kilku miejscach,
  • wiesz, że gdybyś tworzyła lepsze karuzele, mogłabyś docierać do osób, które nie lubią rolek,
  • chciałabyś, żeby ktoś obejrzał Twoje karuzele i wskazał, co warto w nich poprawić.

Odblokuj dostęp na 3 miesiące do GENERATORA GOTÓWKI już dziś (oficjalny start 15.04)

GENERATOR GOTÓWKI

  • zamknięta grupa na Slacku, gdzie będziesz mogła zadawać pytania i otrzymywać co tydzień feedback w ramach:
    • #generator-pomysłów – 3-5 pomysłów na treści powiązanych z Twoją ofertą,
    • #generator-feedback – krótki feedback do jednej treści tygodniowo (karuzeli, rolki, landinga, e-maila),
    • #generator-przekazu – dopracowanie przekazu w Twoich treściach i ofercie,
    • #generator-pytań – odpowiedzi na Twoje pytania dotyczące tworzenia treści,
  • tajne konto na IG, gdzie znajdziesz 15 schematów treści prowadzących do sprzedaży (idealne, żeby na tej podstawie zbudować kampanię sprzedażową) + każdego miesiąca będę wrzucać dodatkowe 3 schematy treści
  • bazy wiedzy:
    • szkolenie wideo: Pytania, na które trzeba znać odpowiedzi, zanim napiszesz ofertę i treści do niej prowadzące 
    • poradnik z checklistą w pdf: Co powinno znaleźć się na stronie sprzedażowej (i w jakiej kolejności)
    • szkolenie wideo: Jak tworzę ofertę i treści, które ją sprzedają – case study tego programu (i nie tylko)
    • schemat w pdf: Jakiego rodzaju treści przygotować na 4-6 tygodniową kampanię sprzedażową
  • BONUS przez najbliższe 48h: dostęp do programu Królowa Karuzel (na żywo w maju)

WARTOŚĆ PROGRAMU+BONUSY: 1 904zł LUB 3X635ZŁ

AKTUALNA CENA PROGRAMU+BONUSY: 1497zł LUB 3X499ZŁ

Decydując się na płatność w 3 częściach, zobowiązujesz się do uregulowania całości. To nie jest subskrypcja, z której możesz zrezygnować w każdej chwili.

Królowa Karuzel

Cena regularna: 457zł
Aktualna cena: 388zł

PRZEDSPRZEDAŻ!

👉 2 szkolenia na żywo (28.05, 29.05): Wizualne Wzmocnienie Karuzeli, Wciągające Teksty Karuzeli

👉 Sesja feedbacku do karuzel uczestniczek i dodatkowe Q&A na żywo (11.06),

👉 dostęp do nagrań szkoleń i feedbacku+Q&A na rok na platformie WebToLearn

GENERATOR GOTÓWKI

REZERWUJĘ MIEJSCE I ZGARNIAM DOSTĘP – PŁACĘ CAŁOŚĆ Z GÓRY

1497zł zamiast 1 904zł

BONUS przez najbliższe 48h: dostęp do programu Królowa Karuzel (na żywo w maju)

GENERATOR GOTÓWKI

REZERWUJĘ MIEJSCE I ZGARNIAM DOSTĘP – PŁACĘ PIERWSZĄ CZĘŚĆ

3X499ZŁ zamiast 3X635ZŁ

BONUS przez najbliższe 48h: dostęp do programu Królowa Karuzel (na żywo w maju)

Kto zdradzi Ci wszystkie tajniki karuzel na IG?
Nazywam się Marta Bulba

Może znasz mnie z internetu jako ekspertkę od marketingu i wiesz, że potrafię tworzyć treści.
To nie jest talent czy przypadek. To jest umiejętność, której mogę Cię nauczyć.

Wyprodukowałam 100 karuzel na Instagramie i popełniłam po drodze masę błędów. Opowiem Ci o nich, żebyś Ty mogła ich uniknąć.

Nie jestem profesjonalnym grafikiem. Wszystkie karuzele robię własnoręcznie w Canvie, a zajmuje mi to 30-60min (tekst+ułożenie tego graficznie). Na początku zajmowało mi to nawet kilka godzin…

Kiedyś zapłaciłam za kilka szablonów karuzel po to, by…. z czasem zmodyfikować to wszystko i dopasować wygląd moich karuzel nie tylko do tego, żeby wyglądały ładnie i spójnie, ale żeby także przyciągały uwagę, utrzymywały ją i prowadziły do oferty.

Marketingiem na poziomie strategicznym zajmuję się od 2014 roku. Doradzałam ponad 100 firmom w ich wizerunku, byłam także brand managerką 3 marek kosmetycznych, które podbiły serca klientek (w sklepach i na Instagramie). Ramię w ramię z grafikiem przygotowałam dla nich niezliczoną ilość materiałów graficznych. W tym oczywiście karuzele!

W tym roku moje karuzele stały się INNE. I pewnie czytasz to dlatego, że lubisz moje karuzele. Chciałabym, żebyś Ty także tworzyła karuzele wciągające do samego końca!

To klientki mówią o moich szkoleniach…

opiniakamilag
opiniakasiacenzura
opiniafoto
opiniakasia
opiniaola
opiniaa
krolowakaruzel1
Twórz karuzele, które wciągają do samego końca i konwertują

Może się zastanawiasz…

Na rok, na platformie kursowej.

28 i 29.05 oraz 11.06

Nie, możesz obejrzeć nagrania w dowolnym, dogodnym momencie.

Oczywiście! Wystawiam faktury z 23% VAT. Cena widoczna na stronie to cena całkowita (brutto). Wszystko sobie wrzucisz w koszty :)

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, napisz do mnie na IG lub wyślij maila: czesc@martabulba.pl

P.S. Aktualna cena to PRZEDSPRZEDAŻ. Jeśli dołączysz teraz, będziesz mogła wziąć udział w sesji feedbacku i Q&A i otrzymać indywidualne wskazówki do Twoich treści.

👑🎠

®Marta Bulba 2023
Polityka PrywatnościRegulamin Sklepu