
Jak ustalić cele finansowe dla swojej marki?
Chcesz zarabiać więcej. Ale o ile więcej? Ile dokładnie ma wpływać na Twoje konto, żeby chciało Ci się rozwijać Twój biznes? Nie dostaniesz tego,
Sprawdź najnowsze artykuły na blogu
Chcesz zarabiać więcej. Ale o ile więcej? Ile dokładnie ma wpływać na Twoje konto, żeby chciało Ci się rozwijać Twój biznes? Nie dostaniesz tego,
Żeby inni mogli zaufać Twojej marce, musi być wiarygodna. A żeby była wiarygodna, musi mieć jakieś… uwiarygadniacze. Tak potocznie
„Teraz to jest ciężki czas w biznesie, bo wszystko drożeje i klienci są mniej skłonni wydawać pieniądze na to, co robię”. Nie!
Rozpoczynanie swojego biznesu nie zaczyna się wraz ze złożeniem wniosku do CEIDG, choć pewnie ten dzień na długo zapamiętasz i będziesz
Zanim zaczniesz czytać ten tekst, odpowiedz sobie na pytania: Czy masz spisaną strategię marketingową dla twojego biznesu? Czy planujesz
Znamy wszyscy powiedzenie “wyróżnij się albo zgiń”. Szukanie prawdziwego wyróżnika to jedno z częstszych zadań stratega, który wchodzi do dość
Zdarza mi się słyszeć od przedsiębiorców „Strategia? Mamy pilniejsze rzeczy do zrobienia” albo „Co tak drogo? Ten budżet to my musimy wydać
Na początku był insight. Błysk, iskra, eureka, żarówka zapalona nad głową. A później już wszystko stało się jasne.
Gdy jesteśmy dziećmi, potrafimy niemal natychmiast odpowiedzieć na pytanie „Kim chcesz zostać, gdy dorośniesz?”. Strażakiem, pielęgniarką, aktorką, policjantem czy gwiazdą
Najważniejsza rada, jaką dałabym każdemu biznesowi? Rozmawiaj z klientami. Rozmawiaj z klientami. Rozmawiaj z klientami. Nie ma nic ważniejszego niż
Często, gdy pytam o cel planowanej kampanii marketingowej, słyszę, że ma budować/poprawiać wizerunek marki. Bardzo się wtedy cieszę, bo to oznacza
Marka osobista – nosisz ją w sobie. Tak mogłabym sparafrazować Natalię Kukulską na użytek tego tekstu. Bo markę osobistą każdy
Osobowość jest dla marki tym, czym dla człowieka charakter. Określa to, jak marka się zachowuje,
Spróbowałbyś zbudować dom bez fundamentów? Raczej nie. A wiele osób próbuje właśnie zrobić coś takiego, pracując nad swoją
Konkurencję trzeba znać od podszewki. I pewnie znasz. Poświęcasz czas na dokładną analizę konkurentów. Znasz marki, produkty, a nawet
Po lekturze ostatniego tekstu wiesz już, dlaczego warto robić analizę konkurencji i z czego powinna się ona składać.
Chcesz zrobić analizę konkurencji i sprawdzić, co robią twoi rynkowi rywale, ale nie wiesz jak? W pierwszej części mojego krótkiego poradnika
Zróbmy copy-paste tego, czego dokonała już nasza konkurencja. Wygląda to na świetny pomysł, ale to tylko pozory. Niby zaoszczędzimy czas na rozważaniu,
Wizerunek marki nie jest czymś stałym. Czasem nie do końca oddaje to, jaka marka jest naprawdę, przestaje być
Świat marketingu zdaje się być podzielony na dwa obozy. Jedni uważają, że rebranding to tylko zmiana identyfikacji wizualnej, inni
Kilka lat temu Warren Buffett na spotkaniu z niemieckimi inwestorami zadał pytanie: jakie kryteria wpływają na decyzję, czy warto
Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego firmy często płacą grube pieniądze za analizy i konsulting zewnętrznym doradcom, zamiast usiąść do problemu
Czy jesteś w stanie wskazać na jednoznaczne różnice między wizerunkiem, tożsamością i reputacją? Nawet wieloletni praktycy marketingu miewają z tym
Jestem głupi. Nie powinienem mówić takich rzeczy, bo wyhoduję sobie konkurencję. Za udzielanie tak wartościowych rad, uczenie tak istotnych rzeczy,
Wyjątkowy, niepowtarzalny, jedyny taki. Chcielibyśmy, żeby nasz produkt, marka, firma wyróżniała się na tle konkurencji. A może to my chcemy
Wizerunek firmy to jedna z najsilniejszych przewag konkurencyjnych. Pozwala wyróżnić się firmie, zdobyć sympatię klienta i zapaść mu w pamięć,