Strategia marketingowa

PRZYGOTUJĘ DLA CIEBIE PRZEWODNIK PO MARCE I PLAN DZIAŁAŃ

JASNA, PRAKTYCZNA, DOPASOWANA DO CELÓW MARKI STRATEGIA

Jeśli jesteś w tym miejscu, to znaczy, że prowadzisz swój biznes już od jakiegoś czasu i chcesz go rozwijać w uporządkowany sposób – tak, by przyciągać więcej klientów, wprowadzać nowe oferty/produkty, budować wizerunek marki premium. Być może zatrudniasz ludzi lub zlecasz zadania freelancerom, wirtualnym asystentkom i chcesz mieć dokument z założeniami o marce i jej komunikacji, który możesz im pokazać, by dokładnie zrozumieli, w jakim stylu i w jakim celu mają prowadzić dla Ciebie działania. 

Nie masz jednak czasu na przygotowanie strategii samodzielnie i chcesz, by ktoś z odpowiednim doświadczeniem przygotował dla Ciebie jasny plan, który bez problemu będziesz mogła wdrożyć. Z przyjemnością zrobię to dla Ciebie. Od 2014 zajmuję się strategią marketingową i jestem w tym naprawdę dobra. Pracowałam dla klientów z różnych (i czasem trudnych) branż, jednak najlepiej pracuje mi się z markami osobistymi (ekspertkami, twórczyniami) i markami lifestyle (uroda, moda, dom, rodzina, hobby). Jeśli prowadzisz biznes w którejś z tych kategorii – z pewnością się dogadamy!

Strategie, które przygotowuję, nie są 200-stronicowymi zbieraczami kurzu, do których nikt nie zagląda. Przygotuję dla Ciebie maksimum treści w esencjonalnej formie. Nie będę pracować w samotności, ale też nie zabiorę Ci zbyt dużo czasu – spotkamy się na warsztatach strategicznych online oraz sesjach omawiających kolejne etapy współpracy.

Dzięki strategii zyskasz:

  • dogłębne analizy Twojej marki, konkurencji i klientów oraz wnioski i rekomendacje,
  • dopracowany i spisany koncept Twojej marki lub stworzenie zupełnie nowych pomysłów na Twój biznes,
  • strategię dopasowaną do Twoich celów i możliwości,
  • profesjonalne doradztwo marketingowe, idealnie dopasowane do Twojej marki, 
  • jasny plan działania,
  • wsparcie w trakcie projektu i przez 100 dni po jego zakończeniu.

OBSZARY, KTÓRE ZAWIERA STRATEGIA MARKI

OBSZARY, KTÓRE ZAWIERA STRATEGIA KOMUNIKACJI

Ile kosztuje profesjonalnie przygotowana strategia marketingowa?

Każdy projekt wyceniany jest indywidualnie. Minimalny koszt strategii marketingowej to 20 tys zł netto, sama strategia marki to średnio 10-15 tys, sama strategia komunikacji to średnio 10-15 tys.

Od czego zależy finalna wycena? Od tego, czy przygotowuję nowe koncepty dla marki, jakie badania są prowadzone, ile grup docelowych posiada marka oraz jak rozbudowana jest jej oferta.

Skontaktuj się ze mną, aby ustalić zakres projektu oraz otrzymać indywidualną wycenę >>>

Jak przebiega praca nad strategią marketingową?

  • Skontaktuj się ze mną, najlepiej mailowo.
  • Umówimy się na krótką rozmowę, która pozwoli mi ocenić, nad czym powinnyśmy skupić się w trakcie naszej współpracy, a Tobie – czy jestem strategiem, którego szukasz.
  • Określimy, czy do przygotowania jest cała strategia marketingowa, czy tylko strategia marki/strategia komunikacji.
  • Przygotuję dla Ciebie dokładną ofertę i wycenę.
  • Po akceptacji oferty, podpiszemy umowę. Poproszę o zapłacenie 30% wartości projektu.
  • Na start poproszę Cię o przesłanie różnych materiałów i udzielenie dostępów (np. do Google Analytics). 
  • Wybierzemy wspólnie konkurencję do analizy oraz zaplanujemy badanie z klientami.
  • Ustalimy termin i przeprowadzimy pierwszy warsztat strategiczny, podczas którego porozmawiamy o Twoich założeniach dotyczących marki i biznesu. W warsztacie mogą brać udział także inne osoby z Twojej firmy!
  • Po 4 tygodniach otrzymasz ode mnie pierwszy etap prac – analityczny. Będzie on zawierał analizę konkurencji, analizę grupy docelowej i audyt dotychczasowych działań Twojej marki.
  • Następnie spotkamy się na sesji strategicznej, by omówić wnioski płynące z analizy.
  • Kolejny krok to przygotowanie przeze mnie konceptu na Twoją markę lub dopracowanie i spisanie dotychczasowego pomysłu. Spiszę fundamenty marki i kierunek rozwoju dla oferty marki. Drugi etap prac otrzymasz ode mnie po 2-3 tygodniach.
  • Następnie spotkamy się na sesji strategicznej, by omówić pozycjonowanie marki.
  • Ustalimy termin i przeprowadzimy drugi warsztat strategiczny, poświęcony komunikacji marki. 
  • Poproszę Cię o opłacenie kolejnych 30% projektu.
  • Po kolejnych 2-3 tygodniach otrzymasz ode mnie trzeci etap prac, zawierający spisaną strategię komunikacji marki. 
  • Następnie spotkamy się na sesji strategicznej podsumowującej strategię komunikacji. 
  • Na koniec dostaniesz także listę rzeczy do wdrożenia, żeby nic Ci nie umknęło i łatwiej było zaplanować realizację strategii.
  • Po akceptacji całego projektu, poproszę Cię o opłacenie pozostałych 40% kwoty.
  • W przeciągu 100 dni po zakończeniu projektu, możesz kontaktować się ze mną dowolną ilość razy w formie e-mail, by skonsultować wdrażanie strategii. Umówimy się w tym czasie na jedną, godzinną konsultację (bezpłatnie) oraz możemy umówić się na kolejne (płatne, w specjalnej cenie dla Ciebie).

Co dokładnie dostaniesz?