Całodniowy warsztat strategiczny

strategy day

Idealne rozwiązanie dla tych, którzy chcą szybko i sprawnie przepracować strategię marketingową.

WIESZ, JAK WAŻNA JEST DOBRZE POUKŁADANA STRATEGIA, ALE NIE CHCESZ CZEKAĆ TYGODNIAMI, AŻ POWSTANĄ SPISANE ZAŁOŻENIA DLA TWOJEJ MARKI?

Masz dość chaosu w Twoim marketingu i czujesz, że trzeba to wszystko uporządkować. Dopracować to, gdzie i jak komunikuje się Twoja marka, żeby skutecznie trafiać do klientów. Nie masz jednak budżetu, a przede wszystkim ochoty na to, by czekać tygodniami (lub miesiącami) na to, aż otrzymasz pięknie opracowaną dokumentację od firmy doradczej.

Chcesz zaangażować siebie lub swój zespół do wspólnego opracowania strategii marketingowej. W czym problem? Brakuje Ci kompetencji, jak taką strategię zrobić samodzielnie.

Może coś czytałeś na ten temat, może masz też wstępne pomysły działań, ale nie masz pewności, czy to dobry kierunek. Potrzebujesz spojrzenia kogoś z zewnątrz – kogoś, kto zna się na tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych w życie.

Zapraszam Cię na STRATEGY DAY – warsztat strategiczny online. 

Świetnie się składa, bo trafiłeś pod właściwy adres. Od 2014 zajmuję się strategią marketingową i jestem w tym naprawdę dobra. Razem z Tobą i/lub Twoim zespołem wypracujemy strategię marketingową w jeden dzień. Jak to możliwe? Będziemy bazować na sprawdzonym procesie, angażujących ćwiczeniach, a przede wszystkim… przyjdziemy na to spotkanie przygotowani.

To nie będzie kolejne przegadane spotkanie, czy kreatywna burza mózgów, z których nic nie wynika. Zanim spotkamy się na warsztacie, omówimy sytuację Twojej marki, ustalimy cel warsztatu i to, co chcemy wypracować.

Na tej podstawie przygotuję plan warsztatu i zadania do wykonania w trakcie spotkania. Zrobię niezbędny research i przygotuję materiał analityczny do dyskusji na spotkaniu. Otrzymasz ode mnie tę analizę przed warsztatem oraz wskazówki, jak jeszcze możesz się przygotować. Przede wszystkim nie planuj na ten dzień nic innego i zaangażuj się w pełni.

Nie ma dwóch identycznych warsztatów.

Twój STRATEGY DAY będzie maksymalnie dopasowany do Twojej marki. Zwykle podczas całodniowego warsztatu skupiamy się albo na strategii marki, albo na strategii komunikacji. Merytoryczna część potrwa 6h, poza tym zrobimy sobie przerwę kawową i przerwę na lunch. 

Wraz z zakończeniem warsztatu, nie zostaniesz pozostawiony sam sobie. W ciągu 5 dni roboczych przygotuję dla Twojej marki uproszczoną strategię marketingową (krótszą niż ta, którą przygotowuję w ramach Strategii Szytej na Miarę, ale tak samo praktyczną i wartościową).

Otrzymasz także jasny plan w formie listy to-do, by od razu przełożyć strategię na działanie.

Kiedy warto zdecydować się na stworzenie strategii
podczas warsztatu strategicznego?

kiedy Twoje działania marketingowe nie są skuteczne,

kiedy chcesz uspójnić komunikację marki,

kiedy chcesz stworzyć nową markę od podstaw i wprowadzić ją na rynek,

kiedy chcesz dokonać zmiany wizerunku marki, masz
na nią nowy pomysł,

kiedy chcesz dotrzeć do nowych grup docelowych, wprowadzić nową ofertę,

kiedy chcesz zwiększyć sprzedaż i przyciągać więcej klientów.

kiedy chcesz szybko zaplanować nowe działania marketingowe,

kiedy nie masz budżetu na zlecenie kompleksowej strategii marketingowej szytej na miarę.

Co zyskasz dzięki warsztatowi strategicznemu?

maksymalnie wykorzystasz potencjał swojej marki,

poznasz lepiej swoich klientów lub konkurencję,

będziesz mieć pewność, w jaki sposób komunikować się ze swoją grupą docelową,

poprawisz skuteczność działań marketingowych, czyli zyskasz więcej klientów, zamówień, więcej pieniędzy,

zaplanujesz lejek marketingowy,

będziesz mieć wreszcie spisaną strategię marketingową: strategię marki i/lub strategię komunikacji, która powstanie w ekspresowym tempie,

otrzymasz nie tylko jasny plan działania, ale także mocny zastrzyk energii dla Ciebie i Twojego zespołu.

Ile kosztuje
STRATEGY DAY – całodniowy warsztat strategiczny?  

Zaoszczędź czas i pieniądze i postaw na strategię marketingową wypracowaną w szybki i skuteczny sposób.

4 470 zł brutto 

✓ 6h warsztat strategiczny dopasowany do potrzeb Twojej marki

✓ analiza marketingowa przed warsztatem

✓ spisana, uproszczona strategia marketingowa, którą otrzymasz
w ciągu 5 dni po zakończeniu warsztatu

To limitowana forma współpracy, dlatego zapytaj mnie najpierw, czy mam aktualnie wolne miejsca.

Co mówią klientki o współpracy

Kto będzie przeprowadzać warsztat?

Marta Bulba – Strateżka marketingowa

Strategią marketingową zajmuję się od 8 lat. Pracowałam dla agencji marketingowych, firm doradczych, a także jako brand managerka. Stworzyłam od zera, wprowadziłam na rynek i rozwinęłam dwie marki kosmetyczne, które szybko pokochały klientki (i które mają dziś po 50 tys followersów na Instagramie). 

Jestem certyfikowanym moderatorem design thinking, uczestniczyłam także w szkoleniach z efektywnych technik warsztatowych. 

Będę dla Ciebie idealnym wsparciem, jeśli prowadzisz firmę usługową lub budujesz markę osobistą. Jestem praktykiem – też prowadzę firmę, w której sprzedaję usługi i robię to, czego uczę! Ciągle inwestuję czas i pieniądze w pogłębianie kompetencji i prowadzenie eksperymentów marketingowych.

Poświęciłam setki godzin na konsultacje marketingowe i sesje strategiczne z przedsiębiorczyniami takimi, jak Ty. 

STRATEGY DAY
krok po kroku

1. ROZMOWA WSTĘPNA

Wypełnij formularz i umów się na rozmowę wstępną, podczas której zdiagnozujemy sytuację Twojej marki. Dzięki temu będę mogła przygotować scenariusz warsztatu dopasowany do Twoich celów. Im więcej wiem, tym lepiej będę mogła Ci pomóc.

2.TERMIN WARSZTATU

Wspólnie ustalimy termin warsztatu. To powinien być dzień, w którym nie planujesz nic innego i możesz w pełni zaangażować się w pracę warsztatową.

3. Analiza przed warsztatem

W zależności od celu warsztatu, przeprowadzę audyt marketingowy, analizę konkurencji, trendów lub klientów. Zadam także kilka pytań Tobie (i Twojemu zespołowi). Materiał analityczny otrzymasz jeszcze przed warsztatem – byśmy wszyscy przyszli dobrze przygotowani.

4. Zaproszenie na warsztat

Otrzymasz ode mnie link do rozmowy i zaproszenie do kalendarza Google.

5. strategy day

W dniu warsztatu spotykamy się w godzinach 10-17:30 na Zoom. Czeka nas 6h intensywnej pracy oraz dwie przerwy: kawowa i na lunch. Będziemy bazować na przygotowanych zadaniach, dyskutować i ustalać kierunek dla marki. Otrzymasz ode mnie jasne rekomendacje strategiczne.

6. SPISANA STRATEGIA

W ciągu 5 dni roboczych od zakończenia warsztatu otrzymasz ode mnie uproszczoną, spisaną strategię, która będzie bazować na tym, co wypracowaliśmy w trakcie spotkania. Otrzymasz także listę to-do, by jak najszybciej przełożyć strategię na działanie. 

FAQ

Spotykamy się w godzinach 10-17:30 na Zoom. Czeka nas 6h intensywnej pracy oraz dwie przerwy: kawowa i na lunch. Będziemy wspólnie wykonywać zadania zaplanowane na warsztat – w Google Docs, Miro lub innych narzędziach.

Merytoryczna część trwa 6h, ale oprócz tego zaplanujemy sobie dwie przerwy, dlatego dobrze jest liczyć, że warsztat zajmie 7,5h. Nie planuj na ten dzień nic innego.

W ciągu 5 dni otrzymasz ode mnie uproszczoną, spisaną strategię, która będzie bazować na tym, co wypracowaliśmy w trakcie spotkania. Otrzymasz także listę to-do, by jak najszybciej przełożyć strategię na działanie. 

Jeśli prowadzisz jednoosobową działalność – będziemy pracować we dwoje. Jeśli masz zespół – zaproś ich do udziału w warsztacie. Maksymalnie to może być 8 osób.

W 2022 i 2023 roku jest to niemożliwie – mam małe dzieci i nie chcę jeździć po całym kraju. Mogę zrobić wyjątek dla warsztatów zorganizowanych we Wrocławiu – w siedzibie klienta lub wynajętej sali (dodatkowo płatnej).

Warsztaty online przy użyciu odpowiednich narzędzi nie tracą wobec spotkań na sali szkoleniowej. Od wielu lat pracuję z klientami w 100% zdalnie i wiem, o czym mówię.

Przed warsztatem otrzymasz ode mnie materiał analityczny do przejrzenia. Prześlę Ci także kilka wskazówek, jak przygotować się do warsztatu. Nie będzie to jednak wymagało od Ciebie dużego nakładu pracy.

Nie. Jestem certyfikowanym moderatorem design thinking i znam dobrze tę metodę. W trakcie warsztatu być może będziemy korzystać z narzędzi (service) design thinking, ale cały warsztat zostanie maksymalnie dopasowany do Twojej marki – a nie do schematów, jak ma wyglądać warsztat w danej metodyce.

Nie udaję mądrzejszej, niż jestem, mówię po ludzku, wchodzę w szczegóły, łączę strategię z kreatywnością. Jestem praktykiem, a nie tylko akademickim teoretykiem. Mam ogromne doświadczenie w projektowaniu strategii marketingowych. 

Oczywiście! Wystawiam faktury z 23% VAT.

Ze względu na intensywny, jednodniowy charakter współpracy, zwykle przyjmuję 100% płatność z góry. Jeśli jednak jest to dla Ciebie duży problem – napisz, coś wymyślimy.

Im wcześniej w swoim biznesie zadbasz o marketing, który działa i przyciąga klientów, tym lepiej dla Ciebie! Ale możesz być na każdym etapie, naprawdę. Nikt nie powiedział, że po 10 latach działania tak samo, nie można zrobić pozytywnej rewolucji i zacząć przyciągać jeszcze więcej klientów.

Umów się na bezpłatną
rozmowę wstępną
To normalne, że zastanawiasz się, czy będziemy nadawać
na tych samych falach i czy naprawdę będę w stanie Ci pomóc.