Poukładaj marketing- raz a dobrze

STRATEGIA MARKETINGOWA SZYTA NA MIARĘ

Dla tych, którzy potrzebują przemyślanej i spisanej strategii, ale nie mają wiedzy i czasu, by zrobić to samodzielnie.

Bez dobrej strategii (i jej wdrożenia w życie) nie ma skutecznego przyciągania klientów.

Jeśli Twoja dotychczasowa strategia marketingowa = chaos w Twojej głowie i genialne pomysły, o których za chwilę zapominasz, to znak, że warto poukładać to wszystko w spisanej formie. Nieprzemyślane, niepoukładane działania marketingowe zwykle nie prowadzą do zwycięskich wyników, ale do zmarnowanego czasu i pieniędzy.

Wyobraź sobie, że masz w jednym miejscu zebrane wszystkie założenia dotyczące Twojej marki oraz komunikacji. O wiele łatwiej jest Ci planować zadania marketingowe i zarządzać pracą zespołu marketingowego lub podwykonawców – WA, freelancerów, agencji. Nie musisz po raz setny wypełniać briefów, tłumaczyć, o co chodzi w Twojej marce i w jakim stylu mają być przygotowywane treści. Spisana strategia robi to wszystko za Ciebie. 

Dzięki temu Ty, Twój zespół i wszelcy podwykonawcy rozumiecie markę w ten sam sposób. Zyskujesz dzięki temu spójną komunikację i działania zgodne z tym, czego oczekujesz. Nie ryzykujesz także, że styl i skuteczność komunikacji marki będzie zależał wyłącznie od aktualnie zatrudnionych osób – a gdy one znikną i pojawi się ktoś nowy, Twoja marka przestanie być spójna.

Wszystko fajnie, ale...

nie masz wystarczającej wiedzy ani czasu, by przygotować kompleksową strategię marketingową samodzielnie? Chcesz, by ktoś z odpowiednim doświadczeniem przygotował dla Ciebie jasny plan, który bez problemu będzie można wdrożyć?

Świetnie się składa, bo trafiłeś pod właściwy adres. Od 2014 zajmuję się strategią marketingową i jestem w tym naprawdę dobra. Strategie, które przygotowuję, nie są 200-stronicowymi zbieraczami kurzu, do których nikt nie zagląda.

Przygotuję dla Ciebie maksimum treści w esencjonalnej formie. Nie będę pracować w samotności, ale też nie zabiorę Ci zbyt dużo czasu – spotkamy się na warsztatach strategicznych online oraz sesjach omawiających kolejne etapy współpracy.

jak ustalić stategie marketingową wrocław
marketing w biznesie

Nie będę zarzucać Cię nadmiarem researchu 

czy akademickimi teoriami – skupimy się na samym mięsie. Zadbam o to, by współpraca nad strategią była dla Ciebie najbardziej ekscytującym zadaniem w pracy. 

To będzie Twój ulubiony projekt marketingowy. A sama strategia? Będziesz do niej zaglądać codziennie i wreszcie działać według poukładanego planu!

Współpracowałam z agencjami marketingowymi i firmami doradczymi i dowiozę Ci taką samą lub jeszcze lepszą jakość zarówno samej strategii, jak i procesu współpracy. 

Nie bez powodu wszystkie firmy, które osiągają sukcesy, mają spisane strategie marketingowe. Dołącz do nich!

Z jakich elementów składa się strategia marketignowa 

Analiza

  • audyt dotychczasowych działań marki,
  • analiza wybranej konkurencji, 
  • przygotowanie map percepcji (pozycjonowanie poszczególnych marek),
  • analiza trendów, 
  • analiza SWOT,
  • badanie z klientami w formie ankiety online lub wywiadów telefonicznych.

Strategia marki

  • nowy koncept na markę lub dopracowanie dotychczasowego pomysłu na markę,
  • dokładny opis person (Idealnych Klientów),
  • spisane fundamenty marki (pozycjonowanie), które będą kształtować jej wizerunek i dalszą komunikację: obietnica marki, osobowość i archetyp marki, wartości, wyróżniki, zachowania marki, lista skojarzeń, manifest, RTB (powody, by uwierzyć marce), język marki, styl wizualny (typografia, kolorystyka, motywy przewodnie, moodboard), korzyści dla odbiorców (racjonalne, emocjonalne i symboliczne).

Strategia komunikacji

  • dobór kanałów komunikacji dopasowanych do celów marki i jej grupy docelowej,
  • priorytetyzacja kanałów marketingowych i stworzenie lejka marketingowego,
  • rekomendacje działań w poszczególnych kanałach,
  • wytyczne do przygotowywania materiałów graficznych i zdjęć,
  • wytyczne językowe do przygotowywania tekstów marketingowych,
  • propozycje filarów treści i cykli komunikacji,
  • propozycje słów kluczowych, hashtagów,
  • matryca treści dopasowanych do poszczególnych person/ofert,
  • ramowy kalendarz działań na 6 miesięcy.

Plan na wdrożenie strategii w życie

  • Przykładowy harmonogram komunikacji,
  • Lista to-do z określonymi priorytetami.

Przygotowanie strategii marketingowej trwa zwykle 12 tygodni. W tym czasie spotykamy się podczas 1-2 warsztatów strategicznych oraz na sesjach strategicznych podsumowujących każdy z etapów. Będziemy także w stałym kontakcie mailowym lub telefonicznym. 

Po zakończeniu projektu jeszcze przez 3 miesiące będziesz mieć możliwość kontaktu ze mną, by przedyskutować różne kwestie dotyczące wdrożenia strategii w życie. Będziesz mógł też skorzystać z konsultacji marketingowych w atrakcyjnej cenie.

Najczęściej przygotowuję kompleksowe strategie marketingowe, ale mogę wypracować dla Ciebie także samą strategię marki lub samą strategię komunikacji. 

W jakich sytuacjach warto przygotować
STRATEGIĘ MARKETINGOWĄ

kiedy Twoje działania marketingowe nie są skuteczne,

kiedy chcesz uspójnić komunikację marki,

kiedy chcesz stworzyć nową markę od podstaw i wprowadzić ją na rynek,

kiedy chcesz dokonać zmiany wizerunku marki, masz
na nią nowy pomysł,

kiedy chcesz dotrzeć do nowych grup docelowych, wprowadzić nową ofertę,

kiedy chcesz zwiększyć sprzedaż i przyciągać więcej klientów.

Co zyskasz dzięki profesjonalnie przygotowanej strategii marketingowej?

większą skuteczność działań marketingowych, czyli więcej klientów, zamówień, więcej pieniędzy,

poprawę wizerunku marki, co pozwoli podnieść ceny, mieć wyższą marżę, wyższą stawkę godzinową, stać się marką premium,

skutecznie wyróżnisz się na tle konkurencji i staniesz się top-of-mind (nr 1 w swojej kategorii),

maksymalnie wykorzystasz potencjał swojej marki, będziesz mieć pewność, w jaki sposób komunikować się ze swoją grupą docelową,

zaoszczędzisz czas i pieniądze zmarnowane na działanie metodą prób i błędów,

przejmiesz kontrolę nad swoim biznesem i zyskasz pewność, że klienci będą przychodzić, bo wiesz, jak ich przyciągać,

bez względu na to, komu zlecisz realizację zadań marketingowych, będziesz mieć instrukcję marketingową, która pozwoli zachować spójność i skuteczność,

Ile kosztuje
strategia marketingowa szyta na miarę?

Kompleksowa
strategia marketingowa
20 000 – 30 000 zł brutto
Strategia marki
lub strategia komunikacji osobno

10 000 – 15 000 zł brutto

Każdy projekt wyceniany jest indywidualnie. Od czego zależy finalna wycena? Od tego, czy przygotowuję nowe koncepty dla marki, jakie badania są prowadzone, ile grup docelowych posiada marka oraz jak rozbudowana jest jej oferta.

Dowiedz się, jak może wyglądać strategia marketingowa dla Twojej firmy

Co mówią klientki o współpracy

Kto odpowie na wszystkie Twoje
pytania marketingowe?

Marta Bulba - Strateżka marketingowa

Strategią marketignową zajmuję się od 8 lat. Pracowałam dla agencji marketingowych, firm doradczych, a także jako brand managerka. Stworzyłam od zera, wprowadziłam na rynek i rozwinęłam dwie marki kosmetyczne, które szybko pokochały klientki. Doradzałam zarówno projektantom mody, jak i zakładom pogrzebowym.

Poświęciłam setki godzin na konsultacje marketingowe i sesje strategiczne z przedsiębiorczyniami takimi, jak Ty. Nie prowadzę agencji marketingowej, dlatego nie będę proponować Ci rozwiązań, które chcę Ci dosprzedać.

Strategia marketingowa
krok po kroku

1. ROZMOWA WSTĘPNA

Wypełnij formularz i umów się na rozmowę wstępną, podczas której zdiagnozujemy sytuację Twojej marki.Im więcej wiem, tym lepiej będę mogła Ci pomóc.

2. Wybierz termin

Wybierasz termin rozmowy w specjalnej aplikacji, do której dostaniesz dostęp po opłaceniu faktury. Konsultacje marketingowe odbywają się od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-15.

3. Odpowiedź na kilka pytań

Dostaniesz ode mnie kilka pytań, żeby uszczegółowić zakres naszej rozmowy. Możesz również przesłać swoje zapytania.

4. zaproszenie na konsultację

Otrzymasz ode mnie link do rozmowy i zaproszenie do kalendarza Google.

5. Dzień konsultacji

W terminie konsultacji jestem do Twojej dyspozycji. Przez 60 minut przedstawię Ci rekomendacje, zadania do wykonania oraz odpowiem na wszystkie pytania.

6. po konsultacji

Po konsultacji przesyłam e-mail z listą zadań do wykonania i notatkami po spotkaniu.

FAQ

Nie udaję mądrzejszej, niż jestem, mówię po ludzku, wchodzę w szczegóły, łączę strategię z kreatywnością. Jestem praktykiem, a nie tylko akademickim teoretykiem. Mam ogromne doswiadczenie w projektowaniu strategii marketingowych. 

Tak naprawdę ciężko jest wycelować, by było to dokładnie 60 minut. Zwykle jest to +/- 10 minut. Kończymy, gdy mam pewność, że wyczerpaliśmy temat.

Tworzenie strategii marketingowej nie jest jednorazowym procesem, ale raczej powtarzalną czynnością, do której warto wracać od czasu do czasu, żeby zweryfikować, czy zaplanowane działania marketingowe przyniosły oczekiwane wyniki, a stare założenia wciąż są aktualne.

kiedy nie masz pieniędzy. nie ma sesnu zadłużać się, wydawać ałego budżetu na taki projekt – bo będziesz potrzebować później jeszcze sporo pieniędzy na wdrożenie strategii w życie

Czasem coś podzlecam, ale wszystko nadzoruję, czytam, weryfikuję. pracuję ze sprawdzonymi osobami. W taki sam sposób działają inni stratedzy czy firmy doradcze – bardzo rzadko otrzymasz cały projekt zrealizowany wyłącznie przez jedną osobę. Poza tym im więcej głów pracuje nad strategią, tym lepszy efekt. Ty też będziesz w ten proces zaangażowany, choć oczywiście z szacunkiem do tego, że wszyscy mamy mało czasu i zatrudniasz mnie po to, żeby nie robić strategii samodzielnie.

Umów się na bezpłatną
rozmowę wstępną
To normalne, że zastanawiasz się, czy będziemy nadawać
na tych samych falach i czy naprawdę będę w stanie Ci pomóc.