Blog - Strona 2 z 16 - Marta Bulba
Lost your password?
  • Poznajmy się
  • Pracujmy razem
    • Audyt marketingowy
    • Harmonogram komunikacji
    • Konsultacje marketingowe
  • Blog
  • Kontakt
  • site logo
włącz myślenie o marce

Włącz myślenie o marce – inaczej twój biznes zabije brak planu

Marta Bulba

Dystynktywne zasoby marki – jak wizualnie i werbalnie powinny odróżniać się marki?

Marta Bulba

Ile tracisz, nie mając strategii?

Marta Bulba

6 najważniejszych lekcji z 2017 roku – podsumowanie przełomowego roku w mojej karierze

Marta Bulba

Czego nauczył mnie 2016? 10 najważniejszych lekcji

Marta Bulba
Rok 2016 był dla mnie czasem zdobywania doświadczenia. To był mój najintensywniejszy rok pod względem zawodowym jak do tej pory. Właściwie co chwilę wyc...
3 komentarze

10 kroków do zbudowania strategii marki osobistej

Marta Bulba
Marka osobista - nosisz ją w sobie. Tak mogłabym sparafrazować Natalię Kukulską na użytek tego tekstu. Bo markę osobistą każdy już jakąś ma. Jeśli ...
2 komentarze

Dlaczego zajmuję się marketingiem? Moja filozofia działania

Marta Bulba
Wierzę, że każdy z nas rodzi się z powołaniem do naprawiania świata wokół. Są ludzie, którzy naprawiają przedmioty: to mechanicy, inżynierowie, p...
Jeden komentarz

Dlaczego marka powinna mieć osobowość?

Marta Bulba
Osobowość jest dla marki tym, czym dla człowieka charakter. Określa to, jak marka się zachowuje, jaki ma styl bycia, walki z konkurentami i dialogu z odbio...
Jeden komentarz

Jak zrobić ankietę wśród czytelników/klientów? Krótki poradnik

Marta Bulba
Robienie ankiet dotyczących blogów zrobiło się w którymś momencie dość popularne wśród blogerów. I słuszne. Ale skoro już coś robimy, róbmy to do...
3 komentarze

Jak zidentyfikować punkty styku klienta z marką?

Marta Bulba
Kształtowanie wizerunku marki to nie jest sprawa jednorazowa. To ciągły proces, który marka może zepsuć w każdej chwili. Na jej wizerunek ma wpływ su...
Jeden komentarz
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • …
  • 16